loading...
هواداران خوش صداهای فارس امید اسدی و امین زارعی
فاطیما بیات بازدید : 82 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)
امید اسدی

امید اسدی

آهنگ غرور

تنظیم : فرزاد صفری

آهنگساز: امید اسدی

ترانه: ابراهیم قائدی

خواننده : امید اسدی

دانلود

منو نزار تو اضطراب و شک میخوام بدونم

تو آخرش میخوای که من کنار تو بمونم

یا این که سرنوشت من برات مهم نیست اصلا

باید که روشن کنی تکلیف  خودتو بامن

کمک کن این مساله ذهن منو هم نریزه

کارات دیگه زندگیمو داره به هم میریزه

اگه میخوای همینجوری بهم بی اعتنا شی

تحملم نکن برو بهتره که نباشی

غرور برت داشته بگو به چیت داری مینازی

که اینقده همش برام شک و شبهه میسازی

من از تو دلخورم ولی با این همه وجودم

هنوز نزاشتم بدونی ازت راضی نبودم

به جز تو هیشکی دیگه رو تو زندگیم نزاشتم

من از تو انتظار بیشتر از اینارو داشتم

حالام اگه هنوز تو قلب تو یه جایی دارم

کمک کن آرامشمو بازم به دست بیارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران خوش صداهای فارس امید اسدی و امین زارعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 11,604