loading...
هواداران خوش صداهای فارس امید اسدی و امین زارعی
فاطیما بیات بازدید : 60 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

اول از همه چیز باید بگم که هر کس این آهنگ رو دانلود نکنه از دستش رفته

یکی از احساسی ترین آهنگ های من

 

              آهنگ بسیار زیبای قایق با صدای امین زارعی

فوق العاده غمگین و احساسی هست

             پیشنهاد میکنم دانلود کنید       لینک دانلود

. . . . . . . . . . .

دانلود آهنگ جدید امین زارعی با نام قایق

متن آهنگ قایق

ببین که من تنهام، تنها توی دنیام
ببین بی تو اشکام، برده سوی چشمام
می بینی موهام سفید شد، دلم از عاشقی سیر شد
دل من که عاشقت بود، می بینی چه زودی پیر شد
آره من چه ساده بودم، که خاطر خواه تو بودم
تو میگفتی که دیوونم، آره من دیوونه بودم
این منه دیوونه عاشق، تورو با یه دونه قایق
توی اقیانوس قلبم، مدتیست که پیدا کردم
اما آرامش قلبم، بهم خورد با یک غریبه
قایق قلبم رو دزدید، به دلم بلند می خندید
میگفت این قایق خالی، توی این دور و حوالی
حق عاشق بودنت بود، حق چشم خیس شدنت بود
بیا که بی سرنشین شد، قایق قلبم عزیزم
کجایی که لب ساحل، وایستادم هی اشک میریزم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران خوش صداهای فارس امید اسدی و امین زارعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 170
  • بازدید کلی : 11,597