loading...
هواداران خوش صداهای فارس امید اسدی و امین زارعی
فاطیما بیات بازدید : 87 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)


فاصله

کاری از 2aband

((ترانه سرا: فائزه اندرز))

تنظیم: فرزاد صفری

 

 

 

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید  

متن آهنگ

 

فاصله

عشق من دوباره ،دلم هواتوداره                                                اگه تو نباشی چشام بازم میباره

عشق من نگا تو ،تمام خنده هاتو                                         تویی خاطرم هست،همه اخلاقاتو

چرا نگاه آسمون پر از سکوت و ماتمه                               انگار اونم داره میگه چرا نمیدی خاتمه

باز از تموم حرف "ف"قسمت ما فاصله شد                        به هر دری زدیم ولی،آخرو عاقبت نشد

مگه یه ادم تا به کی باید صبوری بکنه                        آخه خدا بهم بگو،این دل چجوری میتونه

این بغض لعنتی کجایی قصه ترکم می کنه              میون این همه دروغ،کیه که درکم میکنه

عشق من دوباره ،دلم هواتوداره                                                اگه تو نباشی چشام بازم میباره

عشق من نگا تو ،تمام خنده هاتو                                         تویی خاطرم هست،همه اخلاقاتو

شکستن غرورم و خودم با گوشام شنیدم                    از کل عمرم میدونی،جز غصه و غم ندیدم

این همه رفتم این مسیر آخر به مقصد نرسید            به هرکسی که دل دادم ،به راحتی ازم برید

شونه هام انگار هدف تموم خنجرا شده                     ببین عزیز ترین کسم حالا چه بی وفا شده

اما میون این همه بی کسیو در به دری                           فقط تویی که باعث آرامش خاطرمی

نزار میون این همه مشکل و سختی خسته شم                خدا ترو خدا نزار بیشتر از این شکسته شم

عشق من دوباره ،دلم هواتوداره                                               اگه تو نباشی چشام بازم میباره

عشق من نگا تو ،تمام خنده هاتو                                         تویی خاطرم هست،همه اخلاقاتو

شکستن غرورم و خودم با گوشام شنیدم                    از کل عمرم میدونی،جز غصه و غم ندیدم

این همه رفتم این مسیر آخر به مقصد نرسید            به هرکسی که دل دادم ،به راحتی ازم برید

عشق من دوباره ،دلم هواتوداره........                

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران خوش صداهای فارس امید اسدی و امین زارعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 11,600