loading...
هواداران خوش صداهای فارس امید اسدی و امین زارعی
فاطیما بیات بازدید : 84 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

omid asadi 153-1

برای دانلود روی عکس کلیک کنید

آهنگ احساس

تنظیم : فرزاد صفری

آهنگساز: امید اسدی

ترانه: فرشته پازخ

خواننده : امید اسدی

دانلود

 یه احساسی بهت دارم،یه حسی که نمیدونی

یه تنهاییه طولانی،یه دلتنگیه پنهونی

با فکرت زندگی کردم تمام این نفس هارو

تو قلبم زندگی کردی ندیدی غصه مارو

تو بارونم بدون تو دیگه نایی به موندن نیس

تمام سهم من از تو،چشای خیس و بارونیس

مث فرهاد بی شیرین کنار کوه می میرم

تقاص بی کسی هامو من از تنهایی میگیرم

تو این تنهاییه مطلق،تمام فکر من هستی

تمام زندگیه من نگاهت رو به کی بستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران خوش صداهای فارس امید اسدی و امین زارعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 11,627